Lista przetłumaczonych lekcji

[index]

1. Ustawianie okna pod OpenGL - Herion
2. Pierwszy wielokąt - Herion
3. Dodawnie koloru - Maksymilian 'MaxBog' Boguń
4. Obroty - Marcin 'Aklimx' Milewski
5. Obiekty 3D - Marcin 'Aklimx' Milewski
6. Teksturowanie - Marcin 'Aklimx' Milewski
7. Filtry tekstur, oświetlenie i klawiatura - Borys 'borys94' Jeleński
8. Mieszanie kolorów - Łukasz 'lmmilewski' Milewski
9. Poruszanie bitmap w przestrzeni 3D - Marcin 'Moriturius' Radoszewski
10. Wczytywanie świata 3D i poruszanie się w nim. - Łukasz 'lmmilewski' Milewski
11. Efekt flagi (falująca tekstura) - Marcin 'Aklimx' Milewski
12. Listy wyświetlania - Marcin 'Aklimx' Milewski
13. Czcionki rastrowe - Stanisław Michał 'black_maq' Warych
14. Czcionki konturowe - Dominik 'Domas' Minta
16. Ładnie wyglądająca mgła - Rafał 'Revo' Kozik
17. Czcionki z bitmapy - Stanisław Michał 'black_maq' Warych
18. Kwadryki - Rafał 'Revo' Kozik
20. Maskowanie - Łukasz 'lmmilewski' Milewski
23. Mapowanie sferyczne - Marcin 'Aklimx' Milewski
27. Cienie - Marcin 'Aklimx' Milewski
30. Wykrywanie kolizji - Łukasz 'lmmilewski' Milewski
33. Wczytywanie pliku TGA - Jarosław 'DarkJarek' Dutka
34. Height Map - Stanisław Michał 'black_maq' Warych
35. Odtwarzanie plików AVI - Tomek 'Wyszo' Wyszomirski
39. Wstęp do symulacji fizycznych - Mysha
43. Czcionki FreeType w OpenGL - Hadrian 'Queight' Węgrzynowski
45. Vertex Buffer Objects - naleth
46. Pełnoekranowy AntyAliasing - Kacper 'Kacperz1' Zygnarowski
47. Cg Vertex Shader - Michał 'Futhark' Wróblewski
48. Rotacja sferyczna - Tomek 'Wyszo' Wyszomirski